söndag, maj 08, 2011

Kristianopel - syskonkärlek - sol!!!

Vilken helg!!!

Årets syskonträff - nr sju i ordningen - är över för denna gång!

Nytt ställe denna gång. Ett jättemysigt ställe i Kristianopel, nära havet förstås!

I vanlig ordning har vi ätit gott, druckit gott, promenerat, pratat, skrattat, flamsat - ja, helt enkelt umgåtts och njutit av att vi har varann!!!

Lika kul varje gång och varje gång går det lika fort!!!





Pappa, Ylva och Mimmi njuter i kvällssolen!




Här har Pär och Tine också fastnat på bild! På ett mysigt café i Kristianopel




Pappa o Mimmi njuter - ser ni Mimmis goda hallonpaj!!! :)




Pappsen på promenad i den fina trädgården!




Jag och lillebror :)




Tine ville inte va med i bloggen, men så fick jag tillåtelse för jag kallade fåglarna i bakgrunden för nåt tokigt som jag inte minns nu...???!!!
Mimmi - hjälp!?




Här fick Pär med alla hönsen på ett kort!!! :):):)
Kolla in Ylvas stil när hon fotar tuppen!!!


Så blev det söndagkväll igen...här sitter jag o kollar en film på fyran - "A history of violence" som jag sett innan men den är bra och spännande...

Jag som är så kvällstrött har ju alltid lite svårt att komma i säng på söndagar...vill väl inte att helgen ska ta slut...

Kramelikram!!! :)

3 kommentarer:

  1. Härlig helg ni har haft!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Du kallade dom för fiskar och eftersom det vara Kanadagäss, så blev det Kanadafiskar :)))
    Mimmi

    SvaraRadera
  3. Så härligt ni har haft det! Ni var ju inte alls långt bort från mitt! En annan gång: ta Eve med er o kör ut till mig! Jag tror han skulle bli glad...Och så får du se hur jag har det!
    kram, kusinen!
    Lena

    SvaraRadera